У EA Motive розповіли про процес покращення Dead Space

Ремейки – твори дуже складні. І студія EA Motive це чудово розуміє – як-не-як, їй доручили оновлення культового хорору Dead Space. Хоча всіх скептиків не переконаєш, команда все ще намагається довести, що заслужила право на покращення коханого в народі жахіття.

У свіжому матеріалі на сайті Electronic Arts розробники пояснили своє бачення поставленого перед ними завдання. Якщо коротко: вони керуються принципом «Не чини того, що не зламано». Якщо оригінал чимось чіпляв, можна бути впевненим, що в переосмисленні все буде оформлено і зроблено плюс-мінус так само.

Особливо серйозно Motive зосередилася на сюжеті. Оскільки в нього є сильне ядро (історія Айзека і Ніколь), студія вирішила просто зробити всесвіт Dead Space логічніше. Для цього вони збагатили образи друго- та третьорядних персонажів за допомогою побічних завдань, а також адаптували до розповіді елементи, які з’явилися тільки після виходу першої гри серії. Крім того, Айзек тепер має голос (вперше він заговорив лише в Dead Space 2), і це допомогло сценаристам помітно поглибити його характер.

Ремейк Dead Space виходить 27 січня. Гра буде доступна на PC, PlayStation 5 та Xbox Series X/S.

Підписатися
Сповістити про
guest
0 комментариев
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі